torstai 8. elokuuta 2013

Haaste

Nappasin suvin blogista tällasen kivan haasteen=)
**

1. Minkä menetys sinua on kirpassut eniten?
Enoni kuolema


2. Kun tänään katsot elämääsi taaksepäin, mitä mieleesi tulee ekana, mitä harmittelet yhä?

Joitakin asioita oon jättäny ns.roikkumaan,mutta oon nyt vanhemmilla päivillä laittanu niitä järjestykseen.


3. Oletko kateellinen tai ollaanko sinulle kateellisia? Mistä ja miksi?

En,enkä tiiä..


4. Käsi sydämelle, huudatko lehtimyyjille, ovikaupustelijoille, kerjäläisille?

En,mutta en välttämättä avaa/vastaa.


5. Oletko oikeasti onnellinen? Miksi?

Olen vaikka huonoja hetkiä toki on. Mulla on kuitenkin kiva perhe,opiskelu,usko ym...Eniten harmia tuottaa raha-asiat.


6. Tunne vai järki-ihminen?

Tunne kera järjen=)


7. Asia, mikä sinun pitäisi tehdä, muttet ole tehnyt vieläkään ja miksi se vieläkin on tekemättä?

Osa läksyistä! Ollaan reissuttu ja laiskoteltu vaan=)


8. Kuinka rasismi sinussa tulee esille?Ei tule..No ehkä joskus ärsyttää,kun ne saa rahaa niin helposti valtiolta..


9. Minkälainen kuva on facebookissa profiilikuvanasi? Mä itte.


10. Onko erotiikka sallittua vanhoillakin? (vanhempasi, isovanhemmat, sinä itse kenties? )

Tietysti :D

3 kommenttia: