sunnuntai 1. syyskuuta 2013

Niin se viikko meni....

Siinähän se viikko taasen meni... Ti-pe.olin töis ja totesin moneen otteeseen itsekseni,että ei tuo olis kyllä mun paikka pitkäaikaisesti,emmä jaksa katsella,kun mikään ei siellä toimi ja koko ajan joku akka(sori) ravaa siellä varastossa kaivelemassa ja mun hommia häiritsemässä=) Noh,ei ne kait tahallaan toki häiritte,mutta en vaan tykkää,jos mä saan korjailla kamojani paikoilleen,kun niitäkin siel oli vedetty..Onneks siel on ovi,jonka saa auki muuten en vois siinä tilassa ees ommella,huoh! Perjantaina  yks niistä akoista kyttäs tosi kauan mun silitys puuhia ja tenttas,että mitä mä teen,kun hän ei yhtään tiiä :D....Mun ns. pomo on tosi mukava ja kannustava,mutta ei käy siellä juurikaan. No juu tää tästä,huomenna taas sukellan akkojen sekaan:D

 Mulla ollut taas uni ongelmia,niitä tulee liiasta stressistä ja muusta turhasta.... En vaan voi sille mittään,kun kärsin paniikkih./ahdistuneisuush. Mulla on varulla lääke,jota otan tarvittaessa,pari kertaa oon ottanu yöks,kun kaikki laukkaa päässä... Noh,empä taija olla ainoo ns. pipipää;)

Eilen kävi sitten vihdoinkin talon katsoja!!! Nyt onkin jännää,että jättävätkö tarjousta!!! Mä niin toivoisin. Mä vaahtosin yhelle kaverillekki tosta ja hää on aina niin messissä ja lupas jännittää mun puolesta,että mun ei tarvi nyt jännittää,kun hän otti sen itselleen=) Joten en jaksa nyt miettiä sitä sen suuremmin=)


Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille!


3 kommenttia:

  1. <3 etpä oo ainut "pipipää",toinen täällä...tosin uni-lääkkeitä en tartte,mutta muuten "kemian" avulla elämää tasasena...
    tsemppiä talo-kauppoihin!

    VastaaPoista
  2. Tsemppiä sinne töihin vielä! Kyl sä selviit! ;) ja tosiaan toivon kovaa et tulis tarjous!!

    Mäki heräilen useammin yössä et en nuku aina niin tasaisesti.

    VastaaPoista
  3. Mikä lääkitys Suvi? Juu kyl mää pärjään:)

    VastaaPoista